Ruilen & Retourneren | PetsPark
Menu
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg

Bekijk het aanbod op onze website en voeg producten toe aan je winkelwagen.

Ruilen en retourneren


PetsPark geeft op alle producten 100% garantie!

Bij PetsPark vinden wij dat iedere klant tevreden moet zijn. Daarom voldoen onze producten aan de strengste kwaliteitseisen en controleren wij iedere verzending uitgebreid voordat deze ons magazijn verlaat.

Toch kan het gebeuren dat je, om welke reden dan ook, niet tevreden bent met je ontvangen bestelling. Dat is vervelend maar daar doen wij niet moeilijk over. Het enige wat wij van je vragen is om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst indien mogelijk in de originele verpakking aan ons te retourneren. Wij storten het aankoopbedrag dan binnen 14 werkdagen terug op de rekening waar vanaf de oorspronkelijke betaling is gedaan.

Retourvoorwaarden

  • het product is slechts in die mate uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden;
  • het product is ongebruikt;
  • het product is onbeschadigd;
  • eventuele labels zijn niet van het product verwijderd.

Hoe je retourneert

Je kunt je producten als volgt retourneren;

  • Let op! Retourkosten zijn voor eigen rekening!
  • Ruilen en retourneren binnen 14 dagen na ontvangst
  • Gebruik ons verpakkingsmateriaal om te retourneren
  • Plak het retour-adres op de verpakking.
  • Doe het ingevulde retourformulier bij de doos in

Retour-adres:

PetsPark
Kieler Bocht 69 - 14
9723 JA Groningen

Heb je een vraag over het retourneren/ruilen van je producten? Stuur ons gerust een email.
Klantenservice email: support@petspark.nl

Heb je een klacht?

Wij doen ons uiterste best om te zorgen dat je tevreden bent over onze producten, het bestel- en verzendtraject en de manier waarop wij je te woord staan. Hen je hierover toch een klacht, dan horen wij dat graag van je zodat we kunnen proberen een oplossing voor je klacht te vinden. Tegelijkertijd geeft het ons de mogelijkheid onze service te verbeteren.

Je kunt je klacht indienen via het contactformulier op deze website. Na ontvangst sturen wij je een bevestiging per e-mail en nemen wij je klacht in behandeling. Wij proberen je klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst te beantwoorden, lukt dat niet, dan informeren wij je daar over.